понедельник, 15 октября 2012 г.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме
 Запитання Модуля 4: 1) Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів? 2)• Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Головні ідеї Модуля 4
 Формуюче оцінювання:
• оцінювання навчальних проектів має
• здійснюватися протягом всього навчального процесу;
• оцінювати важливі цілі проекту;
• залучати учнів до процесу оцінювання;
• використовувати різні стратегії оцінювання;
• врахування навчальних потреб учнів;
• заохочення самоспрямування та співпраці ;відслідковування прогресу учнів;
• перевірка розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ;
• демонстрація розуміння змісту та володіння навичками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий